środa, 26 marca 2008

Po przerwie:)

Wracam do blogowania po krótkiej przerwie spowodowanej małym remontem w domu w którym aktualnie mieszkam:)
Muszę powiedzieć, że do remontów to jakoś szczęścia nie mam:(
Zerwanie podłogi w kuchni (maks 10m2), położenie kafelków, wymiana 2 sztuk drzwi wraz z futrynami oraz założenie rolet na okno zajęło ekipie ponad 3 tygodnie:(
Nie wspomnę już o kontakcie z nią:(
A z zaległych spraw zadzonił do mnie na komórkę ostatnio jakiś człowiek z Telekompromitacji i zapytał czemu nie aktywowałem "neozdrady", wszak miesiąc już minął i powinna mi śmigać...
Łaskawie spytał czy mam może jakieś problemy techniczne...
Na moją odpowiedź, że usługa już mi śmiga od 11 lutego tyle że z Netii trochę się zdziwił:) - fajny mają porządek w tej firmie:)
Nic to w czwartek będe w Warszawie to oddam im ten ich badziewny modem (bo nie taki zamawiałem do neostrady) zreszta i tak jest mi zbędny gdyż szaleje obecnie na Linksysie WAG200G -EU:) i przez wifi:)
A do Wawy wpaść muszę, choćby po to by uaktualnić dane osobowe w drugim filarze (i odwiedzić znajomych w pracy oraz "Paszczaka"), zabrać korespondencję, wpaść do znajomego z filmami i (co najważniejsze) trochę się z nim "zdegenerować":)
A tak na szybki koniec parodia zapowiedzi ulubionego serialu mojej mamy:

2 komentarze:

Mariusz pisze...

Przyjeżedżaj, kurwa, do tej Warszawki, bo nie ma z kim pić :)

Doman pisze...

Spoko, będę jak mogę najprędzej, bo mi piwa niepasteryzowanego brakuje;)