poniedziałek, 18 lutego 2008

Telekomunikacyjne przeboje

Właśnie piszę na gorąco, gdyż muszę się to z siebie wypluć.
Dostałem sms-a. Niby w tym nic dziwnego, każdy kto ma telefon komórkowy zapewne kiedyś jakiegoś dostał:). Zabawna była jego treść którą pozwolę sobie zacytować: "Informacja Neostrada: Twoja linia jest przygotowana do uslugi, zarejestruj sie juz dzisiaj. Nie czekaj-korzystaj z dostepu do internetu. Telekomunikacja Polska". Zabawne jest to, że internet z Netii na łączu telekompromitacji hula mi od 11.02 - czyli równo tydzień:). Zamówienie na telefon i internet u konkurencji TP SA moja mama złożyła (i umowę podpisała) jeszcze w styczniu. Wcześniej na każdą próbę zamówienia internetu nasz monopolista udzielał odmownej odpowiedzi - najbardziej nas rozbawiła taka (o treści z pamięci), że nie mogą podłączyć internetu, ponieważ numer telefonu jest na łączu radiowym i zmiana go na kablowe wiąże się z dużymi wydatkami. Śmieszne w tej odpowiedzi było to, że jak ją otrzymaliśmy, zadzwoniłem od razu na 9393 i tam miła pani stwierdziła, że to rzeczywiście dziwne, bo ona w swojej bazie danych ma podane, że mamy łącze kablowe. Ale dowodzi to tylko tego, że w tym molochu przepływ informacji kuleje. Nie wiem tylko co zrobię, jeśli Tepsa zarząda od mojej mamy, aby korzystała z ich usług:(

Brak komentarzy: